vikingkylling Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tenkte å kommentere de teite påstandene deres, men det er meningsløst. Jeg solgte i stedet spillet på gamestop og kjøpte et bra spill i stedet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tenkte å kommentere de teite påstandene deres, men det er meningsløst. Jeg solgte i stedet spillet på gamestop og kjøpte et bra spill i stedet. Hva fikk du for det? 10kr? Fikk du kjøpt deg MW2? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg må si jeg er overrasket.. Rundet Alan Wake i går, begynte på det dagen før (har den store "bokversjonen", men grunnet skole og sommerferie, så begynte jeg ikke før nå).. var skikkelig hekta! For meg et spillet en 9'er, helt klart! Har ingen problemer med at andre har forskjellig smak, men er virkelig overrasket over at folk virkelig dømmer det SÅ nedenom og hjem.. Vel, jeg koste meg i hvert fall, og det er det viktigste! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Tenkte å kommentere de teite påstandene deres, men det er meningsløst. Jeg solgte i stedet spillet på gamestop og kjøpte et bra spill i stedet. Hva fikk du for det? 10kr? Fikk du kjøpt deg MW2? Når vi snakker om idiotiske ting å si... Nei, jeg fikk nesten full pris, og nei, Mw2 har jeg ikke engang tenkt å prøve. Det holdt lenge å prøve Battlefield: Bad Company 2. Maken til møl har jeg ikke prøvd på lenge. Det er flere spill enn Topp 10-listen i salg. Endret 14. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tenkte å kommentere de teite påstandene deres, men det er meningsløst. Jeg solgte i stedet spillet på gamestop og kjøpte et bra spill i stedet. Hva fikk du for det? 10kr? Fikk du kjøpt deg MW2? Når vi snakker om idiotiske ting å si... Nei, jeg fikk nesten full pris, og nei, Mw2 har jeg ikke engang tenkt å prøve. Det holdt lenge å prøve Battlefield: Bad Company 2. Maken til møl har jeg ikke prøvd på lenge. Det er flere spill enn Topp 10-listen i salg. Bra! Nesten full pris, ikke dårlig. Hva har faktumet at flere enn de mest populære spillene (atm) er i salg å gjøre med BFBC2? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg bare mente det er flere spill enn topp 10-listen ute. Det er alt for mange som holder seg til det som er populært og driter i alt som ser litt rart ut. Selv spill jeg for tiden Etrian Oddysey på DS. Det er et rollespill med fem stk på laget, førsteperson, turbaserte kamper og klikk-for-å-gå-ett-steg-frem. Til og med random battles. Er du interessert i å prøve det? Btw i tillegg ser det tvilsomt ut. Men har grafikk så mye å si? Endret 14. august 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg kjørte igjennom spillet, var bra fra start til slutt, synes jeg da. Historien er absolutt bra også, mer enn hva en kan forvente i det fleste andre spill. Musikken som kom mellom hver episode var også kul. Alt var sånn passe kult her, selv om jeg ikke giddet å lese manuscriptet man fant på veien, eller følge så steike bra med på radio showene hehe. Jeg tror det fleste vil like spillet, med unntak av dem som ikke liker det, enkelt og greit. At spillet er bra, betyr ikke at alle liker det for det. Og at en ikke liker spillet, betyr selvsagt ikke at spillet faktisk er dårlig kvalitet. Dette er uten tvil bra kvalitet, visst noen skulle være i tvil, så blir det opp til hverenkelt om dem liker det eller ei. Vil anbefale å begynne på hard, siden det ikke er så innmari steike hardt uansett, og siden normal føles som ligger en plass mellom easy-normal. Og visst du begynner på normal og kjører igjennom spillet, så er jeg ganske sikker på at du vil angre litt på at du ikke startet det på hard istedet. Fordi hadde du hatt enda mer Alan Wake en stund til Uansett alle som kjøpte spillet nytt, fikk med en kode, slik at en får lastet ned utvidelsespakken helt gratis via live, som nylig har kommet. Det kommer forøvrig enda en episode til snart. Utvidelsen starter der spillet sluttet, ganske genialt med andre ord. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Eg fårstår veldig godt dere som ikke liker det, dere er sikkert veldig unge og er vant med bånngass skyting og masse action hele tiden. Dere bryr dere ikke noe særlig om historien bare springer avgårde uten å lese og høre alt som skjer. Tror nok dette spillet passer bedre får eldre spillere ikke 14 åringer. Alen Wake er en av dei beste spilla til xbox 360 syns nå eg. Veldig bra historie og utrulig spennende. Grafiske var og noe av det beste som har vert på xbox. Dere som klager på det grafiske bruker dere HDMI kabel? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er 17 og elsket spillet. @vikingkylling: Har ikke DS. Og, spiller selv mange ikke så veldig kjente spill. Har runnet Code of Honor 3, og holder på med Terrorist Takedown 3. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fullførte nettopp spillet, brukte ikke mange dagene - vanskelig å legge fra seg. Fikk noen støkk de første gangene men etter det ble det litt for ensformig. Been there done that de siste 3-4 timene. Leste alt jeg kom over av manus, night springs serier osv. Anbefaler likevel spillet, ser frem til en eventuell etterfølger! Spillet minnet meg litt om filmen Secret Window Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Eg fårstår veldig godt dere som ikke liker det, dere er sikkert veldig unge 33. og er vant med bånngass skyting og masse action hele tiden. Jeg har 450+ bøker i biblioket, og noen av favorittspillene mine gjennom tidene er Indy & The Fate of Atlantis, Day of the Tentacle, Maniac Mansion, Zak McKraken, King's Quest-serien, Larry Laffer-serien, Codename: Iceman og andre sånne pek & klikk-spill. Likte ikke Monkey Island, av en eller annen grunn. Dere bryr dere ikke noe særlig om historien bare springer avgårde uten å lese og høre alt som skjer. Brukte timesvis på å surre rundt i byen i Baldur's Gate uten å gjøre noe. Et av høydepunktene var å finne noen folk fra Knights of Solamnia. Tror nok dette spillet passer bedre får eldre spillere ikke 14 åringer. Gamle nok tli å huske Twin Peaks? Jeg så den da den gikk på TV2 for en del år sdien og har den selvsagt på DVD. Alen Wake er en av dei beste spilla til xbox 360 syns nå eg. Veldig bra historie og utrulig spennende. Grafiske var og noe av det beste som har vert på xbox. Hvilken historie snakker du om? At boken blir levende? Har du lest Dark Half av Stephen King? Dere som klager på det grafiske bruker dere HDMI kabel? Så klart. 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Twin Peaks går fremdeles på TV det. HDMI .. hva blir forskjellen? Bruker selv komponent da jeg recorder. Hva har Stephen King med Alan Wake å gjøre? Jeg har 450+ bøker i biblioket, og noen av favorittspillene mine gjennom tidene er Indy & The Fate of Atlantis, Day of the Tentacle, Maniac Mansion, Zak McKraken, King's Quest-serien, Larry Laffer-serien, Codename: Iceman og andre sånne pek & klikk-spill. Likte ikke Monkey Island, av en eller annen grunn. Okeeeei? Hvorfor svarer du det til "og er vant med bånngass skyting og masse action hele tiden."? "Jeg likte Alan Wake godt pga historien" - "Jeg synes den nye boka av XXXX XXXX er veldig god, liker hvordan h*n skriver." Makes little sense. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg så Twin Peaks da det gikk tidlig på 90-tallet, ug di har vel fått med deg at det er en sterk inspirasjon til Alan Wake? HDMI gir bedre bilde, om TVen din støtter det. Stephen King har veldig mye med Alan Wake å gjøre. Dark Half handler f.eks om en forfatter som skriver under et pseudonum, men går lei og "begraver" pseudonumet. Vi snakker gravstein og hele pakken. Men så en dag dukker pseodonumet opp som en ekte person... Poenget med bøkene er at jeg leser sånt. Om jeg bare ville ha bånn gass og null historie hadde jeg vel knapt vist hva en bok er? Hvorfor er det galt å sammenligne en historie med en annen, bare fordi de har forskjellig format? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har ikke lest den boka, sa var ikke klar over det. Leser veldig lite .. med mindre det kommer ut ny Harry Potter bok, eller Alex Rider.. HDMI bedre bilde? Javel, har brukt det før, merker ingen forskjell selv. Har ikke direkte sammenliknet men.. HDMI er kryptert, det funker ikke for meg. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg så Twin Peaks da det gikk tidlig på 90-tallet, ug di har vel fått med deg at det er en sterk inspirasjon til Alan Wake? HDMI gir bedre bilde, om TVen din støtter det. Stephen King har veldig mye med Alan Wake å gjøre. Dark Half handler f.eks om en forfatter som skriver under et pseudonum, men går lei og "begraver" pseudonumet. Vi snakker gravstein og hele pakken. Men så en dag dukker pseodonumet opp som en ekte person... Poenget med bøkene er at jeg leser sånt. Om jeg bare ville ha bånn gass og null historie hadde jeg vel knapt vist hva en bok er? Hvorfor er det galt å sammenligne en historie med en annen, bare fordi de har forskjellig format? Nei eg vett ikke, sånn som du forteller så virker det som du hadde får mye forventninger kanskje, siden du har lest bøkene å hele pakka. Eg har en del kompiser som skipper gjennom historien og trykker febrilsk på alle knapper hver gang det kommer en cutscene eller dialog osv, får dei vill ha action med en gang. Å det irritere meg sinnssykt. Men du er tydeligvis ikke sånn. Folk har vell rett og slett forskjellig smak da. Men eg syns gameplayet var fantastisk kult, når du akkurat klarer å komme bort til en generator å får skrudd på lysa rett før alle disse skikkelsene angriper deg. Historien syns eg og var konge selv om eg ikke fikk med meg alt, syns det ble litt plagsomt å lese alle disse manus sidene men ellers var det topp. Mercenaries 2 var da mye mer skuffende en dette syns eg da Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 "Mercenaries 2 var da mye mer skuffende en dette syns eg da" Mercenaries 2 er ELENDIG i forhold til Alan Wake. Skuffende er et altfor snilt ord. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 For dere som ikke er klar over det; Episode-oppfølgeren "The Signal" er ute på Xbox Live allerede. Personlig skuffet den meg litt da den var svak på historie sammenlignet med original-spillet. Virket nesten som om man bare trålet gjennom lokasjoner og slaktet fiender... Vel, ser frem til neste episode.. håper denne blir bedre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Er jo gratis for alle som har kjøpt spillet nytt, så jeg hadde ikke så veldig høye forventinger til DLC`et. Det var greit, og gratis. Så 9/10 ville jeg gitt DLC`et. Da jeg har vært borti værre DLC tidligere; Mad Moxxi(Borderlands), Mothership Zeta(Fallout 3)samt det Saints Row 2-DLC`et. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Er jo gratis for alle som har kjøpt spillet nytt, så jeg hadde ikke så veldig høye forventinger til DLC`et. Det var greit, og gratis. Så 9/10 ville jeg gitt DLC`et. Da jeg har vært borti værre DLC tidligere; Mad Moxxi(Borderlands), Mothership Zeta(Fallout 3)samt det Saints Row 2-DLC`et. Var vel bare gratis for de som kjøpte limited edition med boka og greier? Jeg måtte betale for det... Endret 16. august 2010 av J-Core Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har 200MB ledig på intern HDD jeg... Menmen, så playthrough på youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå