Gå til innhold

Ikke rart de er sinte

Hva er best?  

8 stemmer

1. 1. Wat is best?

• DotA skirmish
      0
    • HoN public
    • Wow pve
    • Jeg gamer ikke, jeg er lesser player

Anbefalte innlegg

Se for deg, at du er en muslim, terrorist, sand-neger, watever you call it. Religionen din er ubehøvlet. Du kan ikke onanere, du kan ikke ha samleie. Du sitter i sand, du lever i sand. Du har sand som sitter fast i anus, og sand som sitter fast under forhuden på penisen din.

Se nå for deg at du sitter og ser på dårlig kabel-TV, og hører på nyhetene at i et land, som har et folk som ikke bryr seg om sin religion, tegner din profet, ditt alfa-omega, med en bombe over hodet.

Se for deg at disse gutta, på den andre siden av kloden, onanerer og har samleie som ville dyr. Se for deg disse gutta, lage en dag hvor alle på kloden skal tegne din profet.

Jeg hadde også klikket.

post-186715-1274774978,0075_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt utålmodig? Bump etter 20 min er litt i overkant.....

Men uansett: WoW PvE er best.

Det er ikke rart de er sinte, hvis jeg hadde vært i deres situasjon hadde ikke de folkene som ikke hadde det, unnskyld utrykket, jævelig fått lov til å tegne meg en gang! Jeg blir egentlig litt forbanna når vi skal vi drive og TEGNE en fyr som levde for hundrevis av år siden som sandnegrene har et såpass intimt forhold til, vi burde handle rasjonelt og rolig, slik som våre sandete venner i sør gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...