Beef Supreme Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg har Edge 3200, som er en helt knallgod mus, men jeg har litt problemer med programvaren. Macroer funker ikke, og det er ikke mulig å endre funksjonen for noen av knappene. Jeg har Windows 7 64bit. Hvis jeg prøver å trykke inni det hvite feltet hvor man skriver inn navn på profilene, fryser hele musa, programvaren slutter å funke og avslutter og jeg må koble ut musa fysisk og koble den til igjen for at den skal "reboote". Noen som kan hjelpe? Edit: Programvaren er installert som administrator også, på flere forskjellige steder på maskinen. Ingen forskjell. Endret 25. mai 2010 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Ingen som har peil? Har prøvd å installere på windows 7 32 bit også, og funket ikke der heller. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg har samme problemet, win7 64 bit. Men hos meg ser det sånn ut: Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Bump. Fortsatt ingen som vet noe om dette? Har sendt enda en mail til produsenten nå, da jeg ikke fikk svar på første henvendelse. Uproft Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Bump igjen på denne. Fortsatt ingen svar fra produsent og finner ikke noe på vår venn Google. Er det så få som har dette produktet + win7 ? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har akkurat samme problem som deg. Musa i seg selv er virkelig genial i bruk, men med Win7x64 får jeg ikke lagret innstilling, DPI, macroer osv. Utrolig irriterende, og krysser fingrene for en oppdatering snart, uten at jeg holder pusten av den grunn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Bump! Ikke noe nytt enda? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har samme mus med win7 64bit med samme problem... Men jeg har ikke bruk for å lage noen makro innstillinger, så ikke det store problemet til meg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har ikke hatt bruk for det jeg heller Men jeg vil at det skal virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå