DementedAlbino Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Heisann.. Er ute etter en billig bil som skal holde i 3-4 år uten så altfor mye utgifter underveis. Har satt en grense på maks 40 000, så utvalget blir jo deretter. Grunnen til den lave prisen er at jeg ikke har mulighet til å ta lån på bil nå som jeg er student, men bil trenger jeg. Det som er viktig er at der er god plass i bilen, og da spesielt i baksetet. Må her ha plass til tre barneseter, hvor alderen på barna er 4, 8 og en nyfødt. Av biler som går igjen i denne prisklassen har jeg sett litt på forskjellige biler, men jeg aner ikke hvordan disse er med hensyn til plass eller kvalitet. Så om dere kan si litt om dette er biler jeg bør holde meg langt unna, samt hvordan de er med hensyn til plass sammenlignet med passat sedan og lancer stasjonsvogn hadde det vært fint. Er disse bilene jeg har hatt og vet hvordan er, og lancer er da altfor liten, mens passat var bra plass synes jeg. Ser for meg en kjørelengde på ca 15 000 km pr år, og vil som sagt ha minst mulig problemer med bilen på de fire årene og 60 000 km jeg kommer til å kjøre. I denne prisklassen er det følgende biler som virker å gå igjen på finn.no , så kom gjerne med deres innspill både med hensyn til kjente feil og mangler, plass og diverse annet du skulle ha på hjertet:-) Det er både stasjonsvogn og sedan jeg ser etter, så lenge plass i baksetet er bra. Felles for de fleste biler i denne prisklassen er jo høy km, men kom med deres innspill:-) Volvo V40 1997-1999 modell Hyundai Elantra 1997-2000 modell Audi A4 1996-1998 modell MB c-klasse 1997-1998 modell MB e-klasse 1996-1997 modell Mitsubishi Galant 1997-1998 modell VW Passat 1997-1999 modell Lenke til kommentar