Ronaldo17 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Lastet ned en sang fra RnB Exlusive for to dager siden, etter det fikk jeg et kraftig virus, det popper opp en haug med pop-up vinduer hvert tiende sekeund. Har tenkt å legge inn bilder, dokumenter, filmer og bilder på minnepenn. Også kanskje slette alt, slik at pc`en blir ren igjen. Men kan ikke noe om data, noen som kan gi tips til hvordan jeg gjør det eller i det hele tatt kvitter meg med de trojanske hestene? setter stor pris på litt hjelp fra en fotballgutt som ikke kan data! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Installer eit skikkeleg antivirusprogram, Nod32 f.eks. Dei har ein Gratis 30-dagars trial. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) norbat har laget en god og lett leselig guide på hvordan du fjerner malware Denne guiden finner du ved å klikke på linken rett under her >> http://www.diskusjon...howtopic=691246 NB: Har du installert noe på en annen stasjon enn C: (Den stasjonen som Windows er installert på) kan du også vurdere å utføre en full scan, for også å søke gjennom alle stasjoner/harddisker på din PC. PS: Har du Antivirusprogram på din PC? Det kan også være en god ide å søke gjennom maskinen med et oppdatert Antivirusprogram. Husk også at det kan være like viktig å ha selveste programversjonen oppdatert som det er å ha definisjonsfilene oppdatert. Så det å sitte med Norton 2007 versjonen er ikke bra. Linkene under fører deg til Antivirusprogram som du kan laste ned og bruke gratis og helt lovlig. Microsoft Security Essentials avast! Free Avira AntiVir Personal AVG Free Om som du nevner er litt usikker på bruk av Antivirusprogrammer, kan jeg anbefale Microsoft Security Essentials ettersom dette programmet er det enkleste programmet i bruk, faktisk er det idiotsikkert, du kan ikke gjøre noe feil ved å bruke dette programmet. Endret 25. mai 2010 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå