lasse_hansen87 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei sann. Har ps3, og har en kompis som har ps3. Han sa at ps3èn burde stå å gå litt etter ca 3-4timers spilling, så burde den stå på selve ps3 menyen en liten stund for å kjøle seg ned etter spilling. Er dette noe man må gjøre? Selv har jeg skrudd min ps3 rett at etter 3-4 timers spilling.. Hva mener dere andre her? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg kan ta feil, men mener at noe kjøles seg bedre ned av å skru den av, istedenfor å la den stå opp. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe som badsmile sier, ps3en slår du av når du er ferdig med å spille. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Var jo ingen logikk i tipest til kompisen din, foruten at konsollen vil trekke til seg meir støv Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Åssen virker kjølepasta med tanke på "hurtig" nedkjøling? På biler er det nemlig anbefalt å kjøle de ned litt før man kutter motoren på varme dager. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Åssen virker kjølepasta med tanke på "hurtig" nedkjøling? På biler er det nemlig anbefalt å kjøle de ned litt før man kutter motoren på varme dager. vet ikke helt hvor du vil med denne men altså, kjølepastaen er bare for å skape god kontakt mellom kjøler og varmekilde (cpu e.l.) slik at varmen blir effektivt overført mellom kjøler og kjøleblokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå