V?rbris Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Fikk noe rusk på maskinen nylig. Først fikk jeg ikke slettet noenting, men brukte fileassassin via Malwarebytes, og filene ble slettet og mappene ble igjen. De tomme mapper sendte jeg da til papirkurven, og derfra får jeg ikke slettet disse tomme mapper, hverken med windows eller Ccleaner. Har prøvd å gjenopprette mappene uten hell, jeg får heller ikke gitt mappene nye navn, og heller ikke flyttet dem via klipp ut og lim inn. Disse mapper oppstod plutselig på disk d og f. Det eneste som gjenstår er å prøve å slette dem i sikkerhetsmodus, men har hatt problemer med å komme i sikkerhetsmodus. Får beskjed om at jeg ikke har noen tilgang når jeg vil slette disse mapper. Noen med gode råd, dette er alle tomme mapper som er svært gjenstridige å få fjernet. Endret 24. mai 2010 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Har scannet maskinen med Avira Premium og Malwarebytes i sikkerhetsmodus uten å finne noe. Det merkelige var at disse mapper i papirkurven var borte i sikkerhetsmodus, men når jeg startet maskinen på vanlig måte igjen så var disse mapper der fremdeles. De lar seg heller ikke gjennopprette, med andre ord så er disse mapper "låst" i papirkurven. Har også prøvd å juster mengden jeg kan ha i papirkurven på hver stasjon til 0, for om mulig å få fjernet dette, uten at det hjalp. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Fikk til slutt slettet de tomme mapper med programmet unlocker. Dels ved sletting alene og dels ved å gi mappene nye navn og så slette dem. Dette er ett fint program som registrerer også tomme mapper og ikke bare filer som Malwarebytes Fileassassins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå