dnelsksol Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Kan godt hende jeg har oversett noe som er ganske tydelig, holder på å kikke etter kamera som skal bli brukt mye innen sport, forte bevegelser og vil gjerne ha bilde heltkvalitet og klipp veldig fine, og det har jeg lest meg fram til når det gjeller Canon Vixia Hv40, men hva er forskjellen der å Legria? Tusen takk får innspill Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Vixia er for USA-markedet og kjører på 60 bilder i sekundet. Legira er for Europa-markedet og kjører på 50 bilder i sekundet. Ellers er disse kameraene identiske. Lenke til kommentar
dnelsksol Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Sykt digg, er jeg så sinnsykt noob eller er akkuratt den informationen du ga meg nettopp umulig å finne på nett? Så om jeg kjøper Vixia fra usa på en nettside og sender det til en venn av meg, sånn at han sender det vidre, funker det like greit på pcen og ingenting bugs forde om jeg har kjøpt det derfra? Eller er det noe enn blir frarådet til vær gang? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 I dagens moderne samfunn burde bruk av Google være en del av pensum. Jeg gjorde et raskt søk: http://www.google.no/search?source=ig&hl=no&rlz=1G1GGLQ_NONO274&q=difference+between+legira+and+vixia&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai= Bare klikk på øverste linken som går til www.hv20.com, og du får svar på det du lurer på. Hvis du skal importere fra USA eller utlandet må du betale 25 % moms. Lenke til kommentar
dnelsksol Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Hehe, ja, du sier noe der, takker og bukker. Beklager surr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå