Jente_21 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har i helgen hatt en kjempe fin kveld/natt med min samboer og noen av våres venner. Var først gang på lenge at vi har vært ute å koset oss, så det var veldig viktig foor oss. Samtidig var det vel først gang jeg har drukket på 1 nestem 2 år nå, da vi har ei lita datter på 1,5 år nå. Det endte opp med at vi har nå drikket 3 kvelder på rad. Ikke at det er noe ille, Jeg er alltid bevisst på hva jeg drikker, (litt sprit drink, shot og rusbrUS) bare nok til å bli litt full og ha det gøy. Men nå som jeg har fortalt littt av bakgrunns historien, så til spørsmålet mitt. Den første kvelden var jeg litt små dårlig i formen (spesielt pga dårlig med søv en periode). Og ble ta tilbudt å ta en Pille med Valium for at jeg skulle bli bedre. Jeg var veldig skeptisk til dette, siden jeg er veldig forsiktig av meg. Min samboer har jo både røyket hasj, sopp, og heavy stoffer (Heldigvis over med den tiden nå og blitt mer voksen, han er 30 år nå) Følte meg til slutt litt presset, og siden de fortalte at han tross alt for det utskrevet av legen, fordi han sliter endel med muskel smerter og angst/nerver, så gjorde det ingenting at jeg tok en. Men fikk også vite at de han bruker var litt sterke da, vet ikke om det har noe å si, men de var blå i farge, og jeg følte med dobbelt så full og ruse i ettertid. Nemlig som tiden gikk, fikk du lurt i meg enda en, og tror jeg tok 2.Men så dagen etter fikk jeg også 2-3 av disse. Men verste igår hvor de faktisk fikk meg til å ta borti 5 tabletter. Og nå er jeg engstelig. Det er kveld, og jeg føler meg fortsatt litt sjanglete, selv om jeg har full kontrol og helt fin i formen, så virker det liksom som om jeg fortsatt er brisen (ikke fyllesyk eller noe) Og jeg er så redd for om disse pillene kan være farlige i fylla, når man får så mange? Hva er det egentlig som skjer med kroppen når man tar valium, og hvor lenge vil dette sitte i? Jeg er bare litt engstelig over at kroppen fortsatt er slik. Og sambo som har fått i seg (vil gjette flere) er så trett av seg, og har vel ligget å sovet meste parten av dagen (Men i våken tilstand så er han helt seg selv, bortsett fra at han virker trett. Blit kansskje slik når man er 30+ og har hatt 3 dager sammenhengende drikking på byen? ) Takk for alle hyggelige svar Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 I seg sjølv er dei ikkje direkte farlege, men du kan bli avhengig, det er veldig vanleg å bruke valium som eit rusmiddel. Anbefalar derfor på det sterkaste at du sluttar med det. Dersom du inntar store mengder valium kombinert med store mengder alkohol kan det vere dødelig, men her er det snakk om overdose. Lenke til kommentar
unnivers Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 skjønner ikke at du en gang gidder å teste grenene for sånne ting. Husk at du har en datter å ta vare på!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Alkohol og piller hører ikke sammens med et lite barn. Håper hun har vært borte hos noen, i deres fyllekule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå