Gjest Daniel Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 ( måten jeg kommer å forklare på er ikke fint, fordi jeg kan ikke noe bedre norsk ) jeg trener hverdag.. løper mye, spiller fotball osv vannligvis så skal det være greit å trene når du har spist middag 3 timer før.. men sån er det ikke med meg, jeg har prøvd å spisse mye, lite og normal men blir alltid nødt til å gå på do rett for treningen, jeg føler jeg skal dritte på meg allerede en kvarter etter middag.. altså jeg spisser ikke mye, helt seriøs, og spisser nesten ikke noe som helst småspissing.. jeg skjønner ikke hvorfor jeg må på så ofte.. selv om jeg er veldig sulten før middagen, fordi jeg har ikke spist noe etter frukost så må jeg fortsatt på do, og tøme magen, altså maten sitter ikke i magen,, det kan hende at jeg må do 2-3 ganger i løpet av dagen, så jeg vet ikke hvorfor jeg forbrenner ikke når jeg trener så mye, og er så forsiktig med mat Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvis du er fysisk aktiv og ellers ikke har problemer så er dette helt normalt. Når nytt kommer inn så går det gamle ut. De som dette ikke skjer på har som regel problemer. Egentlig ganske interessant at de som har normal avføring føler seg anerledes fordi det normale er å ha problemer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du får høre med legen. Jeg vet ikke lengre hvor mange ganger normale går på do om dagen, men det er vel som regel bare en gang, om ikke mindre? Jeg har Morbus Chron, tarmsykdom som vil si at jeg har kronisk tarmbetennelse. Denne sykdommen vil føre til flere dobesøk enn normalen, men ja, det er det bare legen som kan finne ut av. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vel, det har seg slik, at du forbrenner, du har høy forbrenning. Og jo mer aktiv du er, jo høyere forbrenning får du, stemmer det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå