bruktCDplate Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Til Muffinss, jeg blir litt provosert på en måte, når du skriver: "Du kommer nok inn ja, bygg er stedet for folka som ikke kom inn på noe av det andre". Jeg hadde 4,8 i snitt da jeg gikk ut av 10ende, altså kunne jeg komme inn på hvilken som helst linje jeg ville, men satte byggfag på første plass p.g.a interesse for hus, tegning, osv. Er ferdig med VG1 til sommeren, og har bare positive erfaringer fra byggfag! Men det blir litt feil å si at byggfag er plassen hvor de som ikke fikk første ønsket oppfylt, havner.. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Skjønner at du blir provosert, men det er nok fortsatt fakta. Greia er det at det er såpass mange plasser på byggfag at snittet blir såpass lavt. Noe som igjen medfører at mange folk som ikke kom inn på førstevalget kommer inn på bygg Og da skriver jeg igjen det jeg skrev i første post; byggfag er en bra linje etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå