Sjohej Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei, jeg tenkte jeg skulle handle meg et videoredigerings program som ikke er så alt for dyrt men som er passelig bra. Takk:) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Prøv Sony Vegas Movie Studio, Premiere Elements eller Final Cut Express dersom du bruker Mac. Alle tre koster rundt tusenlappen i innkjøp og burde holde til det aller meste. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Movie edit pro: http://www.magix.com/us/movie-edit-pro/ Gratis: http://www.cinefx.org/ http://trac.videolan.org/vlmc/ Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Prøv Sony Vegas Movie Studio, Premiere Elements eller Final Cut Express dersom du bruker Mac. Alle tre koster rundt tusenlappen i innkjøp og burde holde til det aller meste. Jeg har vanlig PC. hvilket av de to til PC er best? er det denne versjonen av Vegas movie studio du mener: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=111980 Endret 24. mai 2010 av anderssxd Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hva med Pinnacle Studio 14 Endret 24. mai 2010 av andybay Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hvis du aldri har brukt et videoredigeringsprogram før, så bør du begynne med Windows Movie Maker. Det er gratis og gir deg nødvendig erfaring og forståelse for å senere kunne ta i bruk mer avanserte programmer. Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 jeg har laget noen filmer i movie maker. har også prøvd trail versjonen av Sony Vegas 9.0 som var et veldig bra program men det var litt for dyrt synes jeg. Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Sony Vegas Vegas Pro 9? Edit: Nvm, leste posten ovenfor.. Endret 25. mai 2010 av ZayCube Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Sony Vegas Vegas Pro 9? Edit: Nvm, leste posten ovenfor.. hehe:P Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 skal jeg velge adobe premiere elements eller Sony Vegas Studio Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 De er mer eller mindre like funksjonsmessig, dersom du har erfaring med Adobe-produkter fra før av, velg Adobe - relativt like brukergrensesnitt. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 skal jeg velge adobe premiere elements eller Sony Vegas Studio Hva med PowerDirector 8? Billig, enkel GUI og godt med funksjonalitet. Jeg bruker 7eren selv, og er godt fornøyd med den. Har prøvd Adobe og Sonys produkter, men siden jeg kom fra Pinnacle var PowerDirector GUI enklere å komme i gang med- Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hva med Pinnacle Studio 14 Hvis man liker å plage seg selv, kan man jo velge Pinnacle. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva med Pinnacle Studio 14 Hvis man liker å plage seg selv, kan man jo velge Pinnacle. Hva er galt med Pinnacle? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvis du søker litt i forumet her (og andre steder), så vil du fort få greie på hva som er galt med Pinnacle. Noe mer ustabilt program skal man vel lete lenge etter. Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvis du søker litt i forumet her (og andre steder), så vil du fort få greie på hva som er galt med Pinnacle. Noe mer ustabilt program skal man vel lete lenge etter. Nå har jeg ikke brukt Pinnacle siden versjon 7, så jeg kan ikke si noe om stabiliteten til det i nåværende funksjon, men hvis du blar deg gjennom innleggene her så ser du at stabilitet- og andre problemer ikke er noe enestående for Pinnacle. Akkurat nå har Vegas to poster med stabilitetsproblemer (en hakking i video og en at programmet fryser) på første side i forumet. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg har brukt Vegas siden versjon 3 på mange forskjellige maskiner, og har ennå ikke hatt noe krasj. Og jeg har redigert mye. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvis du søker litt i forumet her (og andre steder), så vil du fort få greie på hva som er galt med Pinnacle. Noe mer ustabilt program skal man vel lete lenge etter. Nå har jeg ikke brukt Pinnacle siden versjon 7, så jeg kan ikke si noe om stabiliteten til det i nåværende funksjon, men hvis du blar deg gjennom innleggene her så ser du at stabilitet- og andre problemer ikke er noe enestående for Pinnacle. Akkurat nå har Vegas to poster med stabilitetsproblemer (en hakking i video og en at programmet fryser) på første side i forumet.[/quote Bruke pinnacle det er det samme som å be om å få psykiske problemer. Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ok, men er vegas pro enklere å bruke. Har det flere og stilige effekter? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er det flere versjoner av vegas studio programmet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå