John Kr Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hei Jeg får ikke til å un-zipe den nyeste versjonen av Probe 22008. Det kommer opp en feilmelding. Den tidligere versjonen gikk det fint å un-zipe. Har WinZip 8.1 Ev hva gjør jeg galt. John Kr Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det er noe galt med filen. Kommer sikkert snart en ny oppdatering :-? Lenke til kommentar
clone_cd Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 du må no fan ikke bruke winzip bruk winrar eller winace det er sikkert ikke filen som er ødelagt men winzip er for dårlig Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 du må no fan ikke bruke winzipbruk winrar eller winace det er sikkert ikke filen som er ødelagt men winzip er for dårlig Jeg har hørt dette fra andre også, gikk over fra WinZip til WinRAR 3.20 -- det samme skjedde også her. Den gjeldende filen virker nå, men alle andre oppdateringer på ASUS sine sider har "korrupte" filer. Det har ikke noe med om man kjører WinZip eller WinRAR. Sitter å venter på at filene skal bli reparert, dette er dårlig av ASUS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå