GamerX Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei, da er tiden inne for en ny mobil. Vurderer å kjøpe HTC Smart siden denne blir kostende 1kr for meg. Er dette et godt valg? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er også usikker på om denne har mulighet for å koble seg til WLAN. Er dette mulig med denne telefonen? Takk for svar Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja det er mulig Denne telefonen har ikke WiFi så NEI det kan han ikke... Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja det er mulig Denne telefonen har ikke WiFi så NEI det kan han ikke... Har ikke wifi nei. http://www.htc.com/no/product/smart/specification.html Lenke til kommentar
Mjoellnir Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Dette er en møkkatelefon. Styr unna. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Møkkatelefon selv for en som skjelden sender sms, ringer litt, og egentlig ikke bruker telefonen mye, men kan få den for 67 kroner i butikken?(meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå