Andybr Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei. Jeg har ett lite problem. Med bil er dette svært enkelt. Garasjeport åpner... I bilen har jeg en fjærnkontroll, ikke i sykkelen... For hver gang jeg skal inn i garasjen, må jeg av med hansker, åpne jakken, åpne glidlåsen, fikkle i lomme etter en liten fjernkontroll... Og en annen faktor er prisen på kontrollen. 800,- Jeg vil lage en liten sender i sykkelen, med en bryter ved rattet. Noen som vil hjelpe med med ett lite luxus problem? Elektroniske tegninger eller noe...? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det finner du trolig aldri ut av. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Du kan lage en forlenger til knappen også gjemme garasjeport åpneren et sted ved tanken. Endret 24. mai 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Å lage en fjernkontroll fra bunnen av er svært komplisert. Det er urealistisk. Gå for forslaget til martin808.PS: Har endret emnetittel. Se retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå