cannibalc Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hei, har nesten akkuratt fylt 15 år og trener ganske mye , både med vekter og hockey. Har veldig lyst til å teste kreatin, det er ikke farlig for meg eller noe? Har lurt på Kre-Alkalyn eller hva anbefaler dere? Endret 24. mai 2010 av cannibalc Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nei. Det er ikke farlig. Men vær obs på kvalitetet på produktet, CreaPure skal være bra i kvalitet! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Slenger meg på her... Er 17. Men jeg lurer på... Jeg er jo nybegynner og skal først og fremst fokusere på teknikk og gjøre meg vant til å trene pga tidligere betennelser og en vond skulder som så å si er bra igjen, og må trene lett og rolig framover og fokusere mer på antall reps/lett vekt. Hadde kreatin vært bortkastet, eller hadde jeg fått større muskler uansett? Har det negative innvirkninger? Har lest litt rundt, men folk sier jo både det ene og det andre... Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du trenger det ikkje, det er et tilskudd du kan bruke for å yte noken ekstra prosent. Et skikkelig kosthold er første pri Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er du nybegynner så bygger du muskler nesten uansett, så kreatin ville nok vært litt bortkastet ja. Men ellers så liker jeg innstilliga di Robbern Tren smart for å fikse skuldra di! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 1) Trening 2) Kosthold, spis så rein mat og ha et kalorioverskudd. 3) Kosttilskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå