Deelay Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei, jeg har et word-dokument på 26 sider, men skulle hatt de to siste sidene fjernet og laget et eget dokument av.. Går det? Eller må jeg kopiere ut hvert enkelt objekt til en ny side? Jeg bruker word 2007... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det letteste er vel å bare merke de 2 siste sidene, klippe ut og lime inn i ett annet dokument... Så vidt jeg vet skal ikke dette være noe problem, uavhengig av hva du har på de siste sidene. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Det er en blanding av tekst, tabeller, bilder, tekstbokser, wordart, etc.. Så allt lar seg ikke merke på en gang... Hvis jeg kopierer ut hvert menkelt objekt, ma jeg drive så må med justering av plass o.l., så er ute etter en enkel metode... Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Lagre som > Noe annet, så slette alt på de første 24 sidene. Tekstbehandlere opererer ikke egentlig med sider slik publiseringsprogrammer gjør, bare en masse objekter i rekkefølge. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Lagre som > Noe annet, så slette alt på de første 24 sidene. Tekstbehandlere opererer ikke egentlig med sider slik publiseringsprogrammer gjør, bare en masse objekter i rekkefølge. HTH. Beste hilsen Harald lol, så genialt enkelt at jeg ikke tenkte på det... STOR takk for det tipset Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Godt svar og viktig poeng, Harald. Word er lett, når man skjønner hvordan den tenker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå