Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta kysset meg, men hvorfor?

Gjest Aske

Anbefalte innlegg

"Du sier du vil ha jenta. Prøv det etter beste evne.

Akkurat nå forsøker du å dykke i grundt vann."

Nei, dette gidder jeg ikke. Det er ingen sammenheng. Hvis du har noe å si meg, får du fortelle hva det er, ellers kan du la være å svare i tråden.

Men du.. Desverre får du ingen svar gjennom massive tankekjør og spørsmål på forum, det er det kun jenta som kan gi deg uten at du nødvendigvis er nødt til å spørre rett ut.

For det første så skjønte jeg med en gang, bare ved tittelen på tråden at du er en overanalyserende karakter, ikke det at det mer enn nok ble bekreftet kun ved antall ord du har skrevet også. Du har fått et kort kyss, av en jente som var/er din gode venninde, i en setting på skolen hvor de ba om to frivillige til å kysse hverandre i sammenheng med en reklamesnutt.

For alt det kan bety, kan det godt hende hun var redd for at ingen andre ville komme til å melde seg frivillig, så hun reddet deg fra ydmykelsen? Det høres hardt ut, men det er en av mange grunner til at det ikke er sundt for din personlighet å tenke som du gjør, så om det isåfall var sannheten(noe jeg egentlig ikke tror)- drit i det og gå videre.

Så MITT råd: Den eneste du har kontroll over er deg selv og INGEN andre uansett og du vil aldri 100% noen gang få det, med mindre du er helt psykopat. Derfor burde du gjøre deg selv den tjenesten og spare deg for et sånt tankekjør. Du kan mye heller legge opp til en åpenbar (Og det skal ikke mye til) situasjon hvor du gjør deg 'tilgjengelig' for jenta. Dermed vil du få reaksjoner som kjapt vil gi deg svar på alle dine spørsmål. EDIT: Får vel legge til at uansett hvilket svar du får så må du akseptere det, og dermed er vi tilbake med det jeg nevnte om "kontroll".

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...