DanieI Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei, jeg har et problem med msn som jeg hadde tenkt å poste på forumet men jeg vet ikke hvor på forumet jeg kan poste problemet mitt uten at tråden blir stengt Så er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei, jeg har et problem med msn som jeg hadde tenkt å poste på forumet men jeg vet ikke hvor på forumet jeg kan poste problemet mitt uten at tråden blir stengt Så er det noen som har noen forslag? Den var vrien. Tror det beste er å la være å poste... Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Den var vrien. Tror det beste er å la være å poste... Haha, jeg har hatt dette problemet i over ett år nå og jeg klarer ikke å finne noen løsning selv så jeg tror heller jeg leter etter en plass å poste enn å la være ^^ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Netttjenester? Andre programvare? Programvare? HER: Nett-tjenester Endret 24. mai 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=239 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Vi har en egen kategori for programvare. Prøv der. Det er uansett helt unødvendig å lage en tråd som denne. Bare lag tråden der det virker fornuftig å lage den. Hvis den er feilplassert bli den uansett flyttet av en moderator. Edit: Blåbærs link er kanskje mer fornuftig å poste i. Endret 24. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 jeg anbefaler this one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå