DragonsHeaven Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Skal være med en ramme som forstørrer fra 2.5" til 3.5" (vanlig størrelse) Lenke til kommentar
Thevikingnor Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Skal være med en ramme som forstørrer fra 2.5" til 3.5" (vanlig størrelse) OKEY, THX Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det blir ikke overkill om den skal overleve noen skjermkortoppgraderinger. Dersom det ikke skal klokkes er det jo viktigere med god stock-frekvens. At han ikke har tenkt å overklokke i utgangspunket betyr ikke at han aldri kommer til å ønske det. Ønsker og behov pleier å utvikle seg. Det lønner seg å tenke litt langsiktig. Jeg hadde heller ikke tenkt å bruke mye penger på prosessor. Et halvt år senere så byttet jeg til 980x. Med et testopsett jeg har oppe nå med 980x + 5870cfx og 9800gtx som fysikk og noen ssder, så har max load vært 619w fra veggen. Lenke til kommentar
Thevikingnor Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Har leita nå, men finner ikke noe sånn på Dustinhome.no Vet egentlig ikke hva jeg leiter etter eller hva som er bra .... Noen som kan si navnet på en bra en eller bare legge ut en link (dette er det siste jeg trenger før jeg bestiller) Hadde satt stor pris på hjelp Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nizzen: Har vurdert CorssfireX selv, men kom frem til at jeg skal vente til neste generasjon skjermkort. Blir ikke å bytte prosessor på flere år, men kan trenge litt bedre grafikkytelse. Er det ikke nokså lav effektbruk med CrossfireX på idle? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Nizzen: Har vurdert CorssfireX selv, men kom frem til at jeg skal vente til neste generasjon skjermkort. Blir ikke å bytte prosessor på flere år, men kan trenge litt bedre grafikkytelse. Er det ikke nokså lav effektbruk med CrossfireX på idle? 160w nå med 2 skjermkort og 980x uten strømsparing på cpu Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Akseptabelt nivå det. Gi meg slik PSU som du har, skal vel egentlig ikke klage over min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå