TheSleepwalker Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har fått ny pc, acer aspire 5738zg er det tror jeg. Men jeg merker art jeg kommer til å irritere meg grønn over at jeg ikke kan åpne i ny fane når jeg trykker med to fingre på touchpadden. Noen som veit om det kan "aktiveres"?? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Åpne ny fane i hva? Firefox? Kan du dobbelklikke på andre ting, som f.eks min datamaskin? Sjekk programmet til touchpaden å se om det er noen innstillinger der. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Google chrome og IE. hvertfall. Ja, kan dobbeltklikke. Men på klikke med to fingrer samtidig åpner ikke ny fane, det skjer ingenting Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Chrome har ikke den funksjonen. Bruker det selv. Bruk Ctrl-T som vi andre bruker Ingen bruker IE. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Chrome har den funksjonen jo....funka på den gamle Pcn.... edit: og ctrl+T åpner bare ny fane, jeg vil åpne linken i ny fane Endret 26. mai 2010 av kristianfredrik Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du kan holde inne Ctrl-knappen, mens du klikker på linken. Da åpner linken seg i en fane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå