TheOats Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Trenger bare konsollen så jeg er ute etter Arcade versjonen. Noen forslag? Endret 25. mai 2010 av TheOats Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Gamestop har brukte til 980 kroner tror jeg Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Vil helst ha ny Hvor kan man bestille Xbox 360 og være sikker på at det er den med det nyeste "chippet" (eller hva det nå kalles)? Tror det heter Jasper. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 du kan jo prøve en lokal elkjøp butikk. de har kanskje arcade igjen fra det forrige salget. her i harstad koster det 899kr for en ny. og det var flere igjen i butikken for 3 uker siden. og alle nye er Jasper. Nå vil det jo antagelig komme en "slim" versjon iløpet av året, men det er jo ingen grunn til å vente med å kjøpe. opplysninger om denne blir lansert på "E3" Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) De hadde vist bare Elite på elkjøp her i byen :/ Hvordan er det med å kjøpe fra utlandet, får jeg problemer med å kjøre spillene mine da? Endret 25. mai 2010 av TheOats Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 du kan jo prøve en lokal elkjøp butikk. de har kanskje arcade igjen fra det forrige salget. her i harstad koster det 899kr for en ny. og det var flere igjen i butikken for 3 uker siden. og alle nye er Jasper. Nå vil det jo antagelig komme en "slim" versjon iløpet av året, men det er jo ingen grunn til å vente med å kjøpe. opplysninger om denne blir lansert på "E3" Hvilken kjede selger ny xbox for 899,-?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 du kan jo prøve en lokal elkjøp butikk. de har kanskje arcade igjen fra det forrige salget. her i harstad koster det 899kr for en ny. og det var flere igjen i butikken for 3 uker siden. og alle nye er Jasper. Nå vil det jo antagelig komme en "slim" versjon iløpet av året, men det er jo ingen grunn til å vente med å kjøpe. opplysninger om denne blir lansert på "E3" Hvilken kjede selger ny xbox for 899,-?? er du blind? Elkjøp. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Fikk svar fra DustinHome om at Jasper versjonen har vert ute over et år så det er nesten garantert at det er den du får vist du bestiller ny. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Fikk svar fra DustinHome om at Jasper versjonen har vert ute over et år så det er nesten garantert at det er den du får vist du bestiller ny. As of April 2010 all Xbox 360 units come with Jasper motherboards. Hvilket betyr at du er garantert Jasper så lenge du har kjøpt etter april i år Endret 25. mai 2010 av malmern Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Var ikke det han i supporten i Dustin sa :/ Men så har jo han en agenda da =P Uansett så kan man vel ikke være sikker på at boxen man får ikke er en som de har hatt liggende lenge? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Tror man kan se det på serienummeret på esken til Xboxen, mulig jeg tar feil, men mener å lest et sted at serienummeret indikerer når den er lagd elns. Endret 25. mai 2010 av malmern Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Ja har også hørt det. Men det er ikke så lett vist man bestiller fra nettbutikk. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jasper har power rating på 12.1A. Står på venstre side bakpå konsollen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jasper har power rating på 12.1A. Står på venstre side bakpå konsollen. Ja ja, men nå var det snakk om å sjekke dette før man kjøpte Xboxen, ikke etterpå, da er det jo for sent, men er jo uansett ingen hjelp for TS når han skal bestille fra nett, men vil tro at MS har innført en policy om at butikker kun skal selge Jasper konsoller, det er sånn jeg forstå det som sto på wikipedia, mulig jeg tar feil. Endret 25. mai 2010 av malmern Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Har bestilt nå, så det er bare å vente å se. Tviler ihvertfall på at den er eldre en Falcon versjonen så det vil uansett være en oppgradering. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Har bestilt nå, så det er bare å vente å se. Tviler ihvertfall på at den er eldre en Falcon versjonen så det vil uansett være en oppgradering. Ja, da får vi håpe det leverer en bedre "Punch" :!: Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Har bestilt nå, så det er bare å vente å se. Tviler ihvertfall på at den er eldre en Falcon versjonen så det vil uansett være en oppgradering. håper du kjøpte elite. den koster 150 kr mer. men da får du den med hdd og svart farge. Endret 26. mai 2010 av 530XD Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Trenger verken start farge eller hdd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå