Muggkaare Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Glad jeg bor 50 meter unna kebabbiten og 100 meter unna bislett kebab, kjenner jeg Eneste gangen jeg har spist på Bislett kebab var babben kald som juling. Kunne like gjerne kjøpt softis eller noe slikt. Aldri mer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kanskje litt off topic, men hvem har smakt RP på Løvenstad? Den er god, den. De baker brødet mens du står og venter, slik at du alltid får nylagd brød. Aldri dårlig kvalitet på kjøttet heller (Har spist der ganske ofte ), og de som jobber der er alltid blide. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg pleier å kjøpe kebab på Dalia eller Bergen kebab, jeg.. Syns de smaker kanongodt. En kebab og en cola etter en lang dag er kjempe Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Nordås kebab synes jeg er kanongod, kan få med biffkjøtt om du ønsker. De har foresten også digg pizza. Ellers synes jeg Ostello på danmarksplass også er knall. Har til gode å finne noen skikkelig god kebab i sentrum desverre. Skal du ha noe digg junk mat i sentrum prøver du pølsene hos 10kroneren i gaten nedenfor fløybanen. Prøv ost og bacon pølsen på 250g, syyyykt digg. Eller burgenene hoss Inside Endret 26. juni 2010 av Andre88no Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Daniel kebab og kebabsjappen i sandviken har de siste årene hatt et stabilt godt produkt. Mens alle andre stedet i sentrum er underlegne disse. Bllig-babbene man får i områdene rundt kinoen er spesielt smakløse. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det er en annen type kebab man får i kino-området vs de utenfor sentrumskjernen. Svingen, Daniels, Nordås og de i Sandviken smaker rett og slett anerledes enn de man får i byen. Vet ihvertfall at Nordås Kebab og Sandviken Kebab er samme "konseptet" med samme oppskrift. Resten smaker forsvinnende lik og. Men Åsane Grill er unik. Byens klart beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå