michael691 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei. Ser etter et script eller extension til firefox som sletter logg/historikk til en bestemt side hver gang jeg avslutter firefox. Det må kun være til en side jeg selv skriver inn. Ikke all historikk. Takk Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 To innlegg forsvant Tilbakemeldinger tas på PM. ---------- Firefox lagrer historikken sin i en databasefil, altså er det ikke bare å slette en fil for å fjerne et bestemt nettsted. Jeg vet man har mulighet til å fjerne historikken til et bestemt nettsted i historie-menyen, men når man avslutter tror jeg ikke man har så avanserte valg. Jeg ville lett etter en utvidelse som gir deg den muligheten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Trykk ctrl-shift-p når du vil surfe på noe du ikek vil at andre skal se. Da starter du privat nettlesning og ingenting vil bli logget. Trykk samme tastekombinasjon for å gå tilbake til normal nettlesing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå