claes Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hei, har seg slik at jeg har eksamen i Dataelektronikk imorgen. Vi har tidligere fått utlevert eksamen de hadde ifjor, og denne går jeg nå igjennom som en slags forbberedelse. Det er også ganske sannsynlig at vi får noe lignende selv. En av oppgavene der er å planlegge et system, hvordan man monterer og funksjonstester etc. Så da har jeg valgt en vanlig datamaskin, og forklarer litt rundt det. Men føler det hele hadde blitt endel enklere hvis jeg kunne legge til bilder. Så da kommer spørsmålet, hva om jeg lagrer og legger ved bilder på forberedelsen, tar med dette på eksamen (alle hjelpemidler er tillatt utenom Internett og kommunikasjon.) og så bruker de på faktiske eksamen og skriver ned kilde som at jeg fant det på internett i forberedelsestiden. Vil dette gå greit? Eller skal jeg bare drite i det uansett? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Kjør på Med tanke på at alt er lov så har jeg med absolutt alt ! Allt er lov ! bilder også , HVorfor skal ikke bilde være lov å ha når man kan ha hele wikipedia ? Skal ha med absoluitt alt av hjelpemidler Har selv examen i morra, du går vel ikke på sogn ? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er sikkert helt ok, så lenge du legger ved kilde og passer på at du har lov til å bruke bildene. Å skrive at de bare er hentet fra Internett er neppe godt nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå