DragonsHeaven Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 De brikkene passer yppelig, du vil også få klokka de litt hvis du vil det. Selv ville jeg bytta ut PSU'en med MIST 1000W da jeg har god erfaring med den. De 5850-korta du har pluka ut, er de med standard kjøling eller er det en annen versjon? Ser du har en H50 og SSD på lista de, og 2X5850 vil bli det som støyer mest i systemet ditt. Jeg ville også bytta ut den 1TB disken med feks denne da du garantert får lyst på mer plass etterhvert... En annen ting er at Obsidian 800D er SVÆRT så håper ikke du har tenkt deg på lan hver helg Har egentlig ingen planer om å klokke noe på det jeg skal kjøpe, muligens noe senere men ikke noe planlagt. Sålangt jeg vet er det innebygget klokkemulighet i det hovedkortet så jeg får se om jeg skal gjøre noe med det. Skal bare bruke standard kjølinga på de to korta så jeg tenker også at det kommer til å bråke en del men jeg har aldri vært plaget av litt bråk så jeg tenker det skal gå bra egentlig. De har jo delvis sin egen kjøling mtp de små viftene som sitter på også. Harddiskplass er ikke noe problem for meg for øyeblikket, jeg har en 500GB som akkurat nå er hoveddisken min, en ekstern på 500GB og sekundær harddisk på 1TB. De kommer jo bare til å billigere etterhvert så jeg trenger ikke noe mer før jeg må! Det med at kabinettet er svært er faktisk ikke noe problem, jeg pleier å ha de fleste LAN hos meg selv så trenger ikke flytte mye på det. Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå