drbass Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Åssen er dette kortet til overklokking? Kan man stille både på multiplier og alt det andre? Er det evt noen andre kort som er bdere, til omtrent samme pris. Finnes det noen andre bra kort til overklokking som kjører enten sd eller ddr ram, eller begge deler. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Slett ikke noe dårlig alternativ, men sørg for å oppgradere BIOS! Ta en kikk på Epox 8Kha også, ett av de bedre mht. klokking... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Ja det var godt å høre, er det sånn at man kan stile på både multiplier og fsb? Dessuten er det billig. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Hvor kan ejg få kjøpt epox da? Lenke til kommentar
sub_sonic Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hallo... jeg har kt7a-raid... kjempe fin og overklokke... godt valg! Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 EPoX 8KHA+ får du kjøpt på databutikken. Men hvis jeg var deg, ville jeg kikket på Abit KR7A, et ypperlig kort som med skikkelig ram kan kjøres stabilt på 200MHz(400MHz DDR)FSB. Koster noe mer enn EPoX 8KHA+, men det er verdt det, tro meg. :smile: Lenke til kommentar
drbass Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Hva med msi da? Trenger et hovedkort som kan kjøre raid og kan ha mulighet for ddr ram+bra til å overklokke. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Var beskjeden nok til å ikke nevne hva jeg sjøl har! Siden du spør om MSI: Bruker for tiden et MSI K7T266 Pro2 RU, og må egentlig si meg godt fornøyd med det! Etter opplåsing av L1-broene på XP1900, klarer det greit 145fsb! Med en 512Mb TwinMos-brikke, som visstnok ikke er så enkel å håndtere mht. overklokking. CPU er foreløpig klokket til 1812Mhz (145x12,5) vannkjølt, og det fungerer ok. Har ikke forsøkt å gå høyere, ennå :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Quote: drbass skrev (2002-01-29 23:24):Hva med msi da?Trenger et hovedkort som kan kjøre raid og kan ha mulighet for ddr ram+bra til å overklokke. Abit KR7A raid har raid, men det koster litt. Det kom litt dårligere ut i en test som nordic hardware hadde, men det var noe som abit kansje kunne ta igjen med en bios oppdatering... Abit er overklokkerens beste venn, mange instilliger osv. Har foresten kortet selv, er storfornøyd med det :smile: Lenke til kommentar
drbass Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har funnet ett på komplett, det som står i forumoverskrifta. Tror jeg går for det fordi jeg ikke har råd til ddr ram. Det koster 1000 kr for 256 ddr ram jo :sad: Hvor stor ytelsesforskjell er det mellom ddr og sd ram egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå