Unlimited LTD Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er usikker på om denne kanskje skulle i "Maskinen fungerer ikke" forumet... På en Windows 7 64x pc: Uansett, jeg har CS4 Web Premium Student versjon, omtrent ett år gammelt. Det har fungert veldig bra hittil, men nå nylig så vil ikke Illustrator starte. Logoen kommer opp, og til og med hovedvinduet kommer opp. Men med en gang det Nytt Dokument vinduet skal komme opp (ser så vidt at rammen blir vist) så lukker programmet seg, uten noen feilmelding eller beskjed. Etter en god del søk på nettet finner jeg ut at det kanskje kan være et font problem, så jeg har prøvd å uninstalle alle fontene, men Illustrator lukker seg allikevel. Har også prøvd å slette hele config mappa, laget en ny bruker og prøvd å åpne Illustrator fra den, men ingen ting hjelper. Dette skjedde en stund etter at jeg installerte Trial Version av CS5 Master edition. Har så klart uninstallert det, men det hjalp ikke. Er det noen som har opplevd samme problem? Lenke til kommentar
se# Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det noen som har opplevd samme problem? Nei, men knytningene fra Bridge til Photoshop CS3 ble ikke resatt korrekt etter å ha hatt CS4 trial på PCen. Tilsvarende problem med CS2/CS3 da CS3 kom. For meg virker det som avinstalleringsrutinene til Adobe ikke er helt i orden når det ligger en eldre versjon på maksinen som skal "gjenopprettes". Kan du ikke kjøre en avinstallering og ny install, burde være bra sjanse for at det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Faktisk. Etter å ha brukt en del tid på å avinstallere og reinstallere fikk jeg faktisk Illustrator til å virke. Måtte kjøre dette programmet: http://www.adobe.com/support/contact/cs5clean.html Da virket når jeg installerte CS5 igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå