Gjest cora Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hva synes dere gutter/menn egentlig om små pupper? Er det egentlig så viktig at de er store? Jeg er en slank jente, med en nett kropp jeg vet mange misunner meg, jeg er slank, veltrent (ikke for muskuløs), lange ben, sprettrumpe), men jeg har veldig små pupper, (75A). Jeg er ca 170 høy, veier 55kg Jeg har aldri fått klager fra noen jeg har vært sammen med, og menn virker som de tenner på meg, men jeg vet f.eks at exen min liker litt pupper (men han klaget aldri). Likevel er dette en liten usikkerhet jeg har. Jeg må jo si at jeg er komfortabel med hvordan jeg ser ut, synes de er i proporsjon til resten av kroppen min, som er tiny, men jeg vet jo hva idealet er, og lurer på hvor viktig er dette egentlig for dere menn? Holder det med en fin rumpe liksom? Lenke til kommentar
My War Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Personlig, så liker jeg små pupper. Da snakker vi ikke små pupper, men helt flatt. Jeg ville heller hatt ei jente med fin rompe enn store pupper for å si det sånn. Det ser ut som du føler deg komfortabel med kroppen din, det burde du også! Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest az Skrevet 24. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. mai 2010 har du bilde? du hørtes interessant ut 22 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det finnes flere poster angående dette temaet. Og du vil ganske enkelt få de samme svarene som de som har spurt deg har fått. Jeg skal gi deg et enkelt svar: Gutter er forskjellige, vi liker forskjellige ting. Noen liker store pupper, mens andre liker små. Og enkelte kunnet ikke ha brydd seg i det hele tatt. Med andre ord vil du få forskjellige svar. Men skal jeg svare for hva jeg liker, så er det: + Veltrent kropp + Fin rumpe + Fine pupper (størrelse har ikke noe å si. De kan være fine selv om de er små) ^Toy_man~ Lenke til kommentar
Gjest meme Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Liker små-middels størrelse pupper. Store pupper er bare stygt, og det høres ut som om du har den perfekte kroppen imo. Enig med han som ville ha bilder forøvrig. Lenke til kommentar
Gjest cora Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Toy Man, har letet litt etter en lignende post, ikke funnet en som handler om helt det samme. Skal lete litt til. Hehe, tør ikke akkurat poste noe bilde av meg selv her, har jo egentlig ikke lyst å bli igjenkjendt. Aner jo ikke om noen jeg kjenner bruker dette forumet. Ellers vil jeg si tusen takk til de som har svart, det er godt å høre at det er noen der ute som liker det smått også Lenke til kommentar
Special P Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 For meg høres dette mer ut som en skrytetråd, men som nevnt tidligere så er alle forskjellige. Jeg personlig liker best små pupper Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 små pupper er søte 1 Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Små pupper er ikke et problem, spesielt ikke på tynne jenter. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Kan poste bilde fra halsen og ned, uten risiko for å bli gjenkjent Personlig så liker jeg slike kropper du beskriver best, de har lengst holdbarhetsdato også 8 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Bedre med små og faste, enn store og hengende 2 Lenke til kommentar
raybtlx Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 pupper er et herk. pupper er et herk ojj woops, dobbeltpost Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 pupper er et herk. pupper er et herk Bullshit! Pupper er WIN! Lenke til kommentar
raybtlx Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 pupper er et herk. pupper er et herk Bullshit! Pupper er WIN! kødder ikke meg ass, møt meg Online pls. tar deg lett. 4 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Bedre med små og faste, enn store og hengende 1 Lenke til kommentar
raybtlx Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Bedre med små og faste, enn store og hengende de som henger er kos, lettere å leke med dem. jeg liker å leke som en katt leker med en hyssing. Det er så kjekt, også kommer det sånn god svettelukt. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det eneste som betyr noe er hva du synes selv. Hvis du bryr deg om hva andre synes så har du satt igang en kamp du ikke kan vinne. Mennesker med egen verdi vet bedre enn å innfri andres ønsker. Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg syntes ikke det er så viktig med størrelsen på puppene - pupper er pupper For meg skal de helst være små og faste. Ikke så små at det er helt flatt, og ikke så store at det ser ut som to svære poser med vann, eller for guds skyld ikke to perfekte sirkler som tyder på overdreven bruk av silikon. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Liker jeg jenta har det ikke så mye å si om hun har store eller små pupper. Jeg syntes ikke det er så viktig med størrelsen på puppene - pupper er pupper For meg skal de helst være små og faste. Ikke så små at det er helt flatt, og ikke så store at det ser ut som to svære poser med vann, eller for guds skyld ikke to perfekte sirkler som tyder på overdreven bruk av silikon. Men motsier du ikke deg selv her i disse to avsnittene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå