TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 21:50 Del Skrevet lørdag kl 21:50 🤔🤔 (Aldri hørt om.) Bruker du bokstaven "e" i nick navnet ditt? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:52 Del Skrevet lørdag kl 21:52 For vi bruker våre navn her inne. Skal du være våken i hele natt?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 22:56 Del Skrevet lørdag kl 22:56 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): For vi bruker våre navn her inne. Skal du være våken i hele natt?? Jeg ser at dere bruker bokstaven "e" i nick navnet deres her inne, Cassidy Tvillingene. 🤔🤔 Det er det jeg mente. 😌😌 Dere heter jo ikke Cassidy Tvillingene i virkeligheten. Dere kaller hver andre for Cassidy Tvillingene, ergo et nick navn. ☺️🤗 Tilbake til leken: Skal du legge deg snart? Endret lørdag kl 23:23 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 00:16 Del Skrevet i går, 00:16 😢ja å nei har du dere vi oss liker løk Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:39 Del Skrevet i går, 00:39 😋😋 Liker du pasta?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 01:14 Del Skrevet i går, 01:14 👍👍 har dere vi oss du fjordland i kjøleskapet deres Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:44 Del Skrevet i går, 01:44 Har du sjokolade hjemme i skapet ditt?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) Har du sovet i 6 timer nå i natt? Det har jeg. Endret 20 timer siden av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 👎👎 har du dere vi oss spist frokost Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (Spiser skjeldent frokost nå.) Har du akkurat sotte på tv akkurat nå? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 👍 har du dere vi oss spist troika nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Skal du spille kortspill i dag? Det skal jeg, Magic The Gathering kort, mer presist her. 🎴🎴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Skal du se på tv i dag?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 👍 sitter å ser på NOOB NÅ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Skal du høre på radio i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31 minutter siden Del Skrevet 31 minutter siden Så du meg streame igår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå