MR SPEED Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar 😁yes liker du dere ladde batterier hjemme Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Har du lommelykt hjemme?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar 😁yes er du dere intrisserte i romfart da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Følger du med på den islandske tv-serien om Vigdis Finnbogadottir som går på NRK1 på søndagskvelder?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar 😔 (Hadde jeg vist, da hadde jeg nok sett.) Liker du sjampinjong? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar 😋😋 Liker du kantareller?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar 🤔 (Jeg spiser det jah, men jeg kjøper ikke det selv.) Teller du ned til vedlikeholdet til Diskusjon.no? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar 👎sitter å venter har du dere cola hjemme nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar 🥤🥤👨🦰👩🦰👍👍 Har du Litago hjemme?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar (endret) 🤪nei venter 11 lita go fra oda å meny bruke lita go sammen med de nøttene 😁❤️ har dere vann hjemmer sorry 😢 Endret 10. februar av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Har du snop hjemme nå?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar ❤️❤️😁😁yes yes yes 😜 Har dere du laddet mobilen deres Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Har du hentet pakke/pakker på posten i butikken i dag?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar 🤬nei har dere du frityrolje hjemme 😁 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Har du vært innom matbutikken i dag? Det har jeg. 🤗🛒🛒 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar 😁ikke kjøpt mat prøvd hente pakken ikke kommet har du dere lys på nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Drikker du cola nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar Del Skrevet 11. februar Har du drukket Sprite? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Vi har ikke drukket sprite nå, men vi liker godt den brusen også. Skal du sove nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar (Ganske snart.) Har du tv'en på i bakgrunnen når sover i sofaen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå