Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:36 Del Skrevet tirsdag kl 18:36 Føler du av og til at du er forfengelig?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:38 Del Skrevet tirsdag kl 18:38 (endret) (Jeg har kommet meg over det jeg slet meg i min yngre alder.) Tar du hensyn at andre reagerer eller er allergisk mot parfyme? Endret tirsdag kl 18:39 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:40 Del Skrevet tirsdag kl 18:40 Er du opptatt av god hygiene?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:46 Del Skrevet tirsdag kl 18:46 Bruker du håndklæ maks to ganger før du vasker den? Det gjør jeg. ☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:47 Del Skrevet tirsdag kl 18:47 Er du opptatt av klima og miljø?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 18:51 Del Skrevet tirsdag kl 18:51 🤔 (Sånn passe.) Har du vært på City/byen i dag? Det har jeg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:54 Del Skrevet tirsdag kl 18:54 Har du drukket rett i koppen supper for forkjølelsen i dag?? Det har vi. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:40 Del Skrevet tirsdag kl 19:40 Har du luftet rommet ditt idag? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:44 Del Skrevet tirsdag kl 19:44 Har du vært på jobb i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 20:15 Del Skrevet tirsdag kl 20:15 (Har ikke jobb.) Har du sett på Bekkens Helter på tv idag? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 20:18 Del Skrevet tirsdag kl 20:18 vi har ikke den kanalen Har du sett på nyheter på tv i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 00:23 Del Skrevet i går, 00:23 (Ikke riktig enda.) Skal du legge deg snart? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:51 Del Skrevet i går, 00:51 Spiser du varm suppe nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Skal du vaske koppene i dag? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden vi skal vaske koppene i morgen. Har du sovet lenge i dag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå