Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 😋😋 Liker du saltstenger?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Liker du kokos makroner? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Liker du karameller?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) 😊 Liker du hjemmelaget krøkebær (kreklingbær) saft? Det er drit godt. 😋😋🥰 Endret 29. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 🤔🤔 vi har aldri smakt det, så vi vet ikke om vi liker det.😊😊☺️☺️ Liker du tranebærjuice?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): 🤔🤔 vi har aldri smakt det, så vi vet ikke om vi liker det.😊😊☺️☺️ Liker du tranebærjuice?? Jeg anbefaler dere og prøve det. Dere kan jo prøve og lage det selv. Her er oppskriften på krøkebær (kreklingbær) saft. https://stianshobbymat.wordpress.com/2018/09/25/krokebaersaft-blatt-gull-fra-skogen/ Tilbake til leken: Det har ikke jeg smakt. Liker du tørket gojibær? Det er også farlig godt. Endret 29. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 🤔🤔Det har vi heller ikke smakt, så det vet vi heller ikke om vi liker.😊😊☺️☺️ Liker du kirsebærsyltetøy?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 Jeg tror jeg har smakt det. Liker du og spiste hjemmelaget tyttebærsyltetøy på brødskiva? Det gjør jeg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2024 Del Skrevet 29. desember 2024 😋😋🥰🥰 Liker du å spise hjemmelaget plommesyltetøy på brødskivene?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 😵💫vet ikke……ikke smakt det eller liker dere du cobi Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) Aldri hørt om eller smakt. (Edit: En rask Google søk, så er det ikke noe mat, slik jeg trudde i farta. Det er en anen type lego sett.) 🙃🙃 Har du planer til i dag? Endret 30. desember 2024 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Vi har ingen spesielle planer i dag Skal du sove nå?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 🥲Våkna opp da dere la dere nei senere da har du dere usb c ladder Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 vi har sånne ladere et sted i leiligheten Spiser du potetgull nå?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 🤪nei ikke nå liker du dere hockey pulver 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 😋😋 Liker du Fisherman`s Friend?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 👍ja hvis jeg har virkelig vont i halsen da er den ok😊 fortell hva er den siste filmen du dere vi har sett da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) 😊😊☺️☺️De siste filmene vi har sett var de 3 Gudfaren filmene, og de så vi i desember 2016.🥰🥰 Husker du den siste filmen du har sett?? Endret 1. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Dere glemte å spørre da hm min tur har dere du vi brukt penger på fyrverkeri jeg NEI Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Synes du at fyrverkeri burde vært forbudt?? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå