TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Skal du prøve og sove videre nå? Det skal jeg. Håper kroppen min på talefot. Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 👀 Nei Hvilken bok leser du nå? (Håper jeg gjorde det riktig mht trådens tema <_< ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Vi leser ikke noen bøker nå Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember (endret) Syns du at kaffe smaker varm grugg vann? Det syns jeg. 🤢🤮 Med andre ord, jeg er ikke kaffe drikker. Endret 9. desember av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember vi er veldig glade i kaffe.☕☕😋😋 Liker du te?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 17:22 Del Skrevet lørdag kl 17:22 🥹ha usikker har du dere oppladbare batterier hjemme 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 17:51 Del Skrevet lørdag kl 17:51 Har du spist Tikka Masala i dag?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 23:14 Del Skrevet lørdag kl 23:14 😫nei baguetten med ost skinke 😁 liker du dere de her 😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:25 Del Skrevet lørdag kl 23:25 ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ Liker du sjokomelk?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (Skjeldent jeg drikker det da.) Har du vært på butikken i dag? Det har jeg. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden (endret) 🙄nei ikke i dag har du. Dere doc hjemme nå @Peanut Endret 10 timer siden av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Har du nøtter hjemme nå?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden ❤️yes må kjøpe mere 😻 liker du dere lutefisk jeg 👎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Liker du rakfisk?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå