MR SPEED Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august 👍gjelder nettavis ja liker du dere være dere du har nå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Har du spist Fjordland i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Har du smakt Biola med smak av sitron og ingefær? Det har jeg, den er drikkende, men likte den ikke. Ingefær smaken dominerer veldig. Er ikke så super glad i ingefær. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Rapporter Del Skrevet 21. august Cassidy Tvillingene synes begge to at den var helt ok. Har du smakt smalahove?? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august 😨Veit ikke med han, men det har jeg. Det smaker som pinnekjøtt i hovedsak, men lite mat på, og upraktisk å spise. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august Entern skrev (På 16.8.2024 den 6:57 AM): Ikke så ofte som jeg burde Går du ofte på tur? Har du kjøpt noen nye bøker?? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Har du kjøpt noen nye bøker?? Har du oppdaget noe ny fin musikk? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august Regner det der du bor i dag?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august ❤️🖕no har dere du prøvd panda lakris Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august 🥰 Har du puter? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august ❤️❤️ Liker du dere ostepop Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august 😋😋🥰🥰 Liker du ostesmørbrød?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august 🥰😋 Har du noen gang gått deg en 3-5 timers lang tur? Det har jeg menge ganger. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Har du fått gratulasjonshilsener i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august (Ikke helt enda, kommer nok.) Ser du på God Morgen Norge av og til? For noen par dager siden fylte de 30 år og har fått et ny studio. Jeg gratulerte dem på X (Twitter). 🤗🤗 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. august Rapporter Del Skrevet 23. august Har du sjekket PM om du har fått noen gratulasjoner i dag?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august ☹️har ikke bursdag nå liker du dere laks Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august 😋😋🥰🥰 Liker du makrell?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august (endret) 🤔 Har du en kortsamling, uansett hvilken type kort det er, vanlige spille kort, Pokemon kort, Magic The Gathering kort, osv? Endret 27. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august (endret) ☹️nei liker Du dere de torsk Endret 27. august av MR SPEED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå