Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april men det er bedre enn å fly... Liker du å synge? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Kan du spille gitar?? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Har prøvd mange ganger, men får så vondt i fingertuppene mine 😔 Liker du å tromme? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april Liker du munnspillmusikk?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (13 timer siden): Har prøvd mange ganger, men får så vondt i fingertuppene mine 😔 Det er noe som heter plekter altså. 🥴🥴 Tilbake til leken: Trippelure skrev (31 minutter siden): 🥰 Har du sovet godt? 🤔 (Har ikke sovet enda.) Frykter du for at det blir hete sommer i år? Det gjør jeg. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Det er noe som heter plekter altså. 🥴🥴 Tilbake til leken: 🤔 (Har ikke sovet enda.) Frykter du for at det blir hete sommer i år? Det gjør jeg. (Ja, men jeg får ikke brukt plekter når jeg skal ta grep, og det er det som gjør vondt for meg, ikke å slå eller plukke på strengene 🤪) Er du mørkeredd? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Har du høydeskrekk?? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april 🤢🤢 Liker du Pærebrus?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Trippelure skrev (18 timer siden): (Ja, men jeg får ikke brukt plekter når jeg skal ta grep, og det er det som gjør vondt for meg, ikke å slå eller plukke på strengene 🤪) Da spiller du tydeligvis gitar på feil måte. 🤗🙃😌 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): 🤢🤢 Liker du Pærebrus?? 😃 Har du for mange truser/undertøy, slik jeg har? 👙👙👙 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april 👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Lurer du på om du må kjøpe nye skjorter e.l. nå som sommeren nærmer seg? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april (Trenger ikke og kjøpe det på en sund. Har ganske mange skjorter også.) Har du sluttet og bruke genser? Jeg bruker skjeldent gensrer. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april 🤔😤 bruker genser om vinteren Har du noen bandskjorter? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. april Del Skrevet 21. april Har du kjøpt noen bøker i det siste?? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april TheDarkSycamore - SCM skrev (23 timer siden): Da spiller du tydeligvis gitar på feil måte. 🤗🙃😌 Nope, gjør ikke det🤨 Har en far som er musiker. Greia er at jeg har aspergers syndrom med sensoriske utfordringer og veldig sensitive fingertupper pga. det, så jeg får lett vondt i fingertuppene og hendene mine av mange forskjellinge ting... Tilbake til leken: 📚🥰👍 Har du god luktesans? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. april Del Skrevet 22. april Liker du sterk mat?? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april 🤔 Kommer an på, liker litt futt men ikke så sterkt at det ikke smaker annet enn sterkt... Liker du å hoppe tau? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. april Del Skrevet 23. april (endret) Trippelure skrev (18 minutter siden): 🤔 Kommer an på, liker litt futt men ikke så sterkt at det ikke smaker annet enn sterkt... Samme greia her også. Jeg er også glad i sterk mat, men ikke super krutt sterkt mat. Tilbake til leken: Trippelure skrev (18 minutter siden): Liker du å hoppe tau? 😐 Er jalapeno din favoritt chili? Det er min favoritt. 🌶🌶🌶 Endret 23. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå