Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars 😋😋 Liker du hvitløk?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars 🤔🤨 (Aldri smakt, så jeg kan ikke si så mye om det.) Har du/dere hatt en rar kvise på kjønnsorganet i det siste? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars 👎nei ikke som jeg vet noooo skal du dere ringe 0800 2229 911 i dag er nr til GHOSTBUSTERS 👍 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars 😂👏💪🙏😍🤭🏆🥳 Hva synes du om ferie i Alaska? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars 👍👍 Reiser du ofte til Syden?? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars 😵💫🥱 Liker du rare lyder i musikk? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Liker du psykedeliskmusikk?? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars ♥️♥️😋😋 Er du en flink kokk?? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Liker du å grille om sommeren?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars 👎 kan ikke eplepsi min 👎 hvil du dere bli med i Lego klubben min Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars 🥰🥰 Har du spist snacks i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Har du sotte egg på koking akkurat nå? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Har du drukket vann nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (Drikker ikke så mye vann som jeg burde.) Har du/dere bestilt/kjøpt noe i det siste? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Har du spist potetgull nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Har du spist potetgull nå?? Jeg snakket om generelt, ikke en spesifikk ting. Ikke mat engang? 🤔🤔 Men uansett, den er grei dere to. 🤗 Tilbake til leken: 😑 Hører/ser du/dere på videoene/musikken jeg deler her inne på Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars 😊😊 Cassidy Tvillingene ser og hører på de hvis det ikke er så mange poster vi må poste i samtidig. Føler du deg daudtrøtt nå?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå