Sviskepott Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars 🌞 Har du sett på et annet menneskes mage i dag? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Handler du på Rema 1000?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars 😔 (Skjeldent jeg gjør det.) Skal du/dere til drømmeland om ikke så lenge? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars 😊😊 Cassidy Tvillingene skal nok til Drømmeland om noen timer. Har du sittet foran pc-en din i hele natt?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 😊😊 Cassidy Tvillingene skal nok til Drømmeland om noen timer. Har du sittet foran pc-en din i hele natt?? Jah, det er akkurat det jeg mener. Om en halv time til en time. 😉☺️😉☺️ Det er det jeg mener med om ikke så lenge. Tilbake til leken: ☺️🎮 Bleier du/dere og ta med dere mobiltelefon/bærbare-pc'en med i senga/sofaen og sussle med den før du/dere skal legge deg/dere for og sove? Jeg har tildels til og gjøre det med mobiltelefon. 🙄 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars 👎ser ikke på tv 5% da liker du dere is biter 😜 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars 👍👍 Liker du Slush?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars 🥰 Har du akkurat våknet, som jeg har? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars 😍 lenge siden hører du på musikk som meg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars ♥️♥️ Har du spist kylling og ris i dag??🍗🍗🍗🍗🍚🍚 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): ♥️♥️ Har du spist kylling og ris i dag??🍗🍗🍗🍗🍚🍚 ❤️yes har du dere synget Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Har du danset i dag?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars 👎men høyre beinet går opp å ned ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ har dere du spist eple i dag 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Har du spist bananer i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Har du sett filmen Ibelin? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Del Skrevet 20. mars Har du spist nattesnacks i natt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå