Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Har du sett en tornado i virkeligheten?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars 👎nei det er for kalt her det må varme å kulde sammen liker du dere reker Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars 😋😋 Liker du både reker, krabbe, kreps, hummer og kongekrabbe?? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Liker du å gå på fjellturer?? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) 🙂☹️ jeg liker det, men jeg har veldig høydeskrekk, så innimellom hater jeg det også 😆 Liker du å sove ute? Endret 12. mars av Trippelure Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars 😊😊 Cassidy Tvillingene liker sånn passe å sove ute. Liker du å bade i sjøen?? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars 🫤 liker best å bade i rennende vann. Men kan ta men en dukkert i sjøen også om det er eneste alternativ. Liker du å stupe? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Liker du å dykke?? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars 😊 bare fridykking da og jeg er ikke særlig flink, flyter bare opp hele tiden 😂 Liker du å høre på King Tubby? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars 👍👍 Liker du å høre på Bob Marley?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 🤔 (Aldri hørt om.) Skal du/dere sove om ikke så gruelig lenge? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Skal du være våken i hele natt?? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 🥱🤤😴 Har du vært våken i hele natt? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Har du spist en godfrokost?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 😌 (En skjelden gang, så gjør jeg det.) Har du sett/hørt på NRK nyheter i dag? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 👍 Har lest, orker ikke å se og høre på elendigheten. Drikker du kaffe? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars 👨🦰👩🦰👍👍 Drikker du te?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå