Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars 😋😋🧈🧈🍗🍗 Liker du sushi?? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars 👨🦰👩🦰👍👍 Liker du Tog?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars ❤️ Min hobby er marklin ho å marklin z 👍👍 liker du dere ACDC Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars ♥️♥️ Liker du modellfly?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Så du på barne tv, han Kalle Klovn når du var liten? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Har du sett fast på en barne-tv etter at du ble voksen, bare deg selv og ingen unger rundt? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Er det noen bøker du likte som barn du fortsatt leser? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars 👎nei dysleksi liker du dere snurings Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Liker du Troika?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars MR SPEED skrev (3 timer siden): 👎nei dysleksi liker du dere snurings Jeg har også dysleksi, men det skal ikke hindre med i og lese. 🙃 Tilbake til leken: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Liker du Troika?? (Likte ikke Troika når jeg var liten.) Bygger du lego neten hele dagen? (Mest ment for @MR SPEED. 🙃) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Jeg har også dysleksi, men det skal ikke hindre med i og lese. 🙃 Tilbake til leken: (Likte ikke Troika når jeg var liten.) Bygger du lego neten hele dagen? (Mest ment for @MR SPEED. 🙃) Ne bygger ikke nå, har rygg plager delux skriker snart av smerte r leser da plagsomt oxo her til bake til leken THEAD 😞nei ikke nå du vet liker du dere is Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars 🍦🍦🍨🍨🍧🍧😋😋 Liker du Daim-Iskake?? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Liker du Sørlandschips?? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars 🤔🤔 Cassidy Tvillingene har aldri smak det. Liker du Maarud?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 🤔🤔 Cassidy Tvillingene har aldri smak det. Liker du Maarud?? stiff up lip Er en ACDC SANG 🤪 tilbake til leken CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️ liker dere du vi2 popcorn 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars 😋😋🍿🍿 Liker du Brente Mandler?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå