N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar kunne tenkt meg noe take away, men gidder ikke bruke penger på det nå Skal du spise noe godt i morgen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Er du interessert i engelsk? Jeg er ikke 100% interessert i det språket, selv om jeg kan litt av det språket. Mer interessert i Islandsk enn engelsk. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Har ikke TV i det hele tatt, for jeg liker ikke å se på det. Går du på ski? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar 👎nei @Trippelure like it drikker dere du lita go Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar det hender en sjelden gang at jeg drikker litago sjokolade. Liker du å løpe? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar Liker du Hockey Pulver? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar LIKER DERE DU ULVEN JEG GJØR DET Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar (endret) 😍 Har du savnet meg? Endret 8. februar av Valkyrje. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar 😢 Har du vondt i ræva, pga du har sotte for lenge, som jeg har? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Er du langt utenfor ditt hjemme sted, som jeg er? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar jeg bor på hjemstedet mitt Liker du jordbær? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Liker du og leke med deg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå