TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar (Svært skjeldent) Har du vært frustrert på banken din i dag, som jeg har? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar morsomt, men mest nostalgi, jeg har stort sett vokst fra den typen humor. Liker du Lion-sjokoladen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar 🥰 Er Hobby din favoritt sjokoladebar? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar men var veldig glad i det som barn. Er du redd for hunder? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar Er du redd for absolutt alt? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. januar Del Skrevet 12. januar 🤔 noen ganger kanskje, men stort sett ikke. Er du redd for jordskjelv? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar liten sjanse for kraftige jordskjelv i vår del av verden, enn så lenge. Er du gammel nok til å ha eid en mobiltelefon laget før smarttelefonens tidsalder, som ungdom i dag ville himlet med øya over? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Er du redd for vulkanutbrudd? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Husker du hvordan det var å bruke PC før Windows? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar 👎nei det Windows 5.1 en av de første Windows liker du oste grill ❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar hvis det er pølse vi snakker om... Liker du å danse? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar 👎kan ikke danse like riff raff ACDC SANG ❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar 😕 nja, ikke den beste låta for min del Liker du koteletter stekt på grill? Trippelure skrev (På 13.1.2024 den 15.25): hvis det er pølse vi snakker om... Liker du å danse? Y u no liek cheez grill? 😮😜 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Syns du det er gøy med masse snø? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar 😒 Er du åpen som en bok, som jeg er? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar 😁 Syns du regn er bedre enn snø(ikke is)? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar kan ikke si det, kun et par låter jeg syns er brukbare Har du spist tørrfisk noen gang? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Har du spilt Tekken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå