N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar 😕 tja, liker det litt, men går fort lei Liker du ekorn? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar spiller ikke sånne spill jeg... Liker du å bake kaker? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar likte det mer før, har ikke noe imot det, men har egentlig ikke tålmodighet til baking Liker du fantasy? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar 👎har robot støvsuger 🤪 har du robot støvsuger 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar 🤨 (Av og på, sånn egentlig.) Har du noen gang brukt en dildo? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Har du hoppet i fallskjerm noen gang? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Blir du ofte sint eller irritert? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar (Skjeldent jeg blir det nå.) Ser du ofte på YouTube? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar ☺️ Er du stort sett glad og fornøyd? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Er du ofte innom min YouTube kanal https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/featured? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Der har jeg aldri vært Liker du å brenne bål? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar aldri tent bål selv, med mindre å fyre i peisen teller Har du noen gang prøvd å barbere vekk øyenbrynene dine, for å se hvordan du ser ut uten? Jeg har vurdert det, men tør ikke i frykt for å se helt idiotisk ut men jeg stusser dem regelmessig til 4-4,5mm. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar ❤️👍😜 liker kong haakon konfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå