Sviskepott Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Liker du det de kaller for "drink"? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Liker du rømmegrøt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 👁️vet ikke har ikke smakt det da liker du Carol 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 digger Carol! Liker du The Beatles? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (Spessielt ikke for mye av det.) Har du drukket gløgg i jula? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Trodde du på monstret under senga når du var liten? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar (endret) 🤗 (Skjelden jeg eier spill som jeg faktisk misliker.) Hater du de spillene som du eier? Endret 3. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Har du spist en matrett som viste seg å inneholde noe du ikke liker? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Har du angret på utdannelsen din? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar (endret) 🤔 (Har ingen utdannelse.) Er du flink med hendene dine, uansett hva hva du liker og gjøre med dem? Endret 7. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar tja, sånn passe, hvis jeg vil og går inn for det Har du laget et møbel noen gang? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. januar Del Skrevet 7. januar Har du noen gang laget klær til deg selv eller andre? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Har du hatt en skikkelig morsom lue eller hatt noen gang? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar 😵💫 har du lurt vennen din trill. Rund lurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå