Milhouse85 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 👎👎👎👎 Brukte jeg for mange smileys? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 🤘 Kommer du i bursdagen min? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 😕😕 Har du bærbar-pc? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. mai 2021 Del Skrevet 8. mai 2021 Har du Twitter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Liker du å plukke bær i skogen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Tror du jeg ofte befinner meg i skogen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 😕😑😏 Savner du du noe forlatte brukere her på Diskusjon.no? Appelsinselger er fremdeles dypt savnet av meg. Sant nok, man kan ikke nekte andre å gjøre et valg. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 Savner du noen tidligere brukernavn her? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Lurer du på hvilke tidligere profilnavn jeg savner? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Savner du noen av mine tidligere profilbilder? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 Kan du klare å lage en bitteliten historie kun ved hjelp av emojier? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) Hva synes du om at en gammel tråd ble gjenåpnet? Endret 11. mai 2021 av SprengeMobil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 (endret) 💩👣🚿 @Scarvo sin var ikke så vanskelig i det hele tatt @SprengeMobil. Handler bare om å ha fantasi. ☺ Tilbake til leken: SprengeMobil skrev (4 minutter siden): Hva synes du om at en gammel tråd ble gjenåpnet? ☺☺ Skal du legge deg snart? Endret 11. mai 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå