TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Har du Twitter? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Liker du romper? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Har du smakt dampkokte muslinger? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (Skole prosjekt.) Hadde du ofte mareritt når du var liten unge? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Lag en konsert med forskjellige instrument-emojier. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 🎺🎻🪕🎹🎤🎷🎸🥁📯 Likte du min virtuelle musikk konsert, som Scar fikk meg til å gjøre? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 (Tror du misforsto hva jeg mente med bolle... men smigrende. 😁) Kline? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Kris85 skrev (3 minutter siden): (Tror du misforsto hva jeg mente med bolle... men smigrende. 😁) Kline? Da er det jo lurt å være mer presis. 😊 Tilbake til leken: Liker du søppelmat, altså usunn mat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå