Scarvo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hvordan hadde du reagert hvis din homofile bestevenn prøvde seg på lillebroren din istedenfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hva er reaksjonen din, hvis du opplever en pedofil kvinne omgåes med din lillebror? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hvordan reagerer du hvis admin-teamet bestemmer seg for å stenge denne tråden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hvis din ukjente nabo var en gern forsker, og forsket ut om hvordan han skal forflytte deg til en annen planet, hvordan ville du reagert når han gjorde det mot deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hvis NASA bekrefter at menneskeheten for første gang i historien har oppnådd kontakt med romvesener, hvordan reagerer du? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hvis du trodde at romvesene var veldig snille, så viste det seg at de ikke er det, stikk motsatt, veldig slemme, hvordan ville du reagert når du opp deget det? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Hvis Kim Jong un sin modige nordkoreanske hær seirer over romvesenene, hvordan responderer du? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Dersom USA erklærte krig mot Nord-korea Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) Hvis din ekle pøbelen ved nabopulte din på skolen, og dere er på klasse tur. Mens du ligger å sover, så tar han pøbelen på deg en badedrakt og lime den fast med lynlim på hele innsiden av den, sånn at den blir skikkerlig limt fast. Hvordan ville du ha reagert når du våknet og oppdaget det? Endret 8. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 (endret) Anders Breivik (fittehølet) blir sluppet ut av fengsel. Du reagerer på hvilken måte? Endret 8. januar 2018 av Gompemann Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 [En form for en fortsettelse av min forigje.] Hvilken fryd ville du vært i hvis du tokk hevn mot pøbelen etter badedrakt hevene hans. Mens han ligger å sover, gnir du lynlim over hele lille tassen hans og bøyer den mellom rompesprekken og opp mot rompehullet, sånn at den virkelig vil sitte skikkelig fast. Og der etter limer du ham fast hendene hans rundt senge stolpen, håndflat mot håndflat. Og i tillegg klær du av han alt av klær, og fjerner dyna og gjømmer den, sånn at han ligger kliss naken og limt fast i senga. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Dersom du kjøper en hund og den dør første dagen Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 (endret) :cry: [En form for en fortsettelse av min forigje.] Hvilken fryd ville du vært i hvis du tokk hevn mot pøbelen etter badedrakt hevene hans. Mens han ligger å sover, gnir du lynlim over hele lille tassen hans og bøyer den mellom rompesprekken og opp mot rompehullet, sånn at den virkelig vil sitte skikkelig fast. Og der etter limer du ham fast hendene hans rundt senge stolpen, håndflat mot håndflat. Og i tillegg klær du av han alt av klær, og fjerner dyna og gjømmer den, sånn at han ligger kliss naken og limt fast i senga. Hvordan ville du tenkt pøbelen hadde reagert når han våknet av den klissnakne sitvasjonen? Endret 9. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hvis nabo gubben kommer på døra de å går ned på kne å sier han hvil gifte seg med deg, åsen reagerer du da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. januar 2018 Del Skrevet 9. januar 2018 Hopp over denne. Hvis nabo gubben kommer på døra de å går ned på kne å sier han hvil gifte seg med deg, åsen reagerer du da. Forstod du ikke spørsmålet mitt! Det er mer din reaksjon ikke hans som jeg spørr om. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 [En form for en fortsettelse av min forigje.] Hvilken fryd ville du vært i hvis du tokk hevn mot pøbelen etter badedrakt hevene hans. Mens han ligger å sover, gnir du lynlim over hele lille tassen hans og bøyer den mellom rompesprekken og opp mot rompehullet, sånn at den virkelig vil sitte skikkelig fast. Og der etter limer du ham fast hendene hans rundt senge stolpen, håndflat mot håndflat. Og i tillegg klær du av han alt av klær, og fjerner dyna og gjømmer den, sånn at han ligger kliss naken og limt fast i senga. Eller si det på en annen måte: Hvordan ville du reagert hvis dette hente deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Dersom Oprah blir Amerikansk president i 2020 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Hva sier du til å få besøk av Donald (Trump) Duck. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 (endret) Dersom Oprah blir Amerikansk president i 2020 HÅhhh, hvor spesifikk må jeg være? Er det virkelig så vanskelig å forstå hva jeg faktisk sikter til? OK, glem det, la gå. Hva sier du til å få besøk av Donald (Trump) Duck. Ville der møtt på deres favoritt monster i deres favoritt grøsser spill? Endret 11. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar 2018 Del Skrevet 11. januar 2018 Åsen reagerer du på hvis jeg fleiper med deg å sier du har skrive kløe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå