TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 21:50 Del Skrevet lørdag kl 21:50 🤔🤔 (Aldri hørt om.) Bruker du bokstaven "e" i nick navnet ditt? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 21:52 Del Skrevet lørdag kl 21:52 For vi bruker våre navn her inne. Skal du være våken i hele natt?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 22:56 Del Skrevet lørdag kl 22:56 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): For vi bruker våre navn her inne. Skal du være våken i hele natt?? Jeg ser at dere bruker bokstaven "e" i nick navnet deres her inne, Cassidy Tvillingene. 🤔🤔 Det er det jeg mente. 😌😌 Dere heter jo ikke Cassidy Tvillingene i virkeligheten. Dere kaller hver andre for Cassidy Tvillingene, ergo et nick navn. ☺️🤗 Tilbake til leken: Skal du legge deg snart? Endret lørdag kl 23:23 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 00:16 Del Skrevet søndag kl 00:16 😢ja å nei har du dere vi oss liker løk Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 00:39 Del Skrevet søndag kl 00:39 😋😋 Liker du pasta?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 01:14 Del Skrevet søndag kl 01:14 👍👍 har dere vi oss du fjordland i kjøleskapet deres Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 01:44 Del Skrevet søndag kl 01:44 Har du sjokolade hjemme i skapet ditt?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 07:51 Del Skrevet søndag kl 07:51 (endret) Har du sovet i 6 timer nå i natt? Det har jeg. Endret søndag kl 07:51 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 09:05 Del Skrevet søndag kl 09:05 👎👎 har du dere vi oss spist frokost Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 09:23 Del Skrevet søndag kl 09:23 (Spiser skjeldent frokost nå.) Har du akkurat sotte på tv akkurat nå? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 09:26 Del Skrevet søndag kl 09:26 👍 har du dere vi oss spist troika nå Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 09:42 Del Skrevet søndag kl 09:42 Skal du spille kortspill i dag? Det skal jeg, Magic The Gathering kort, mer presist her. 🎴🎴 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 11:12 Del Skrevet søndag kl 11:12 Skal du se på tv i dag?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet søndag kl 16:40 Del Skrevet søndag kl 16:40 👍 sitter å ser på NOOB NÅ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:53 Del Skrevet søndag kl 16:53 Skal du høre på radio i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 04:18 Del Skrevet i går, 04:18 Så du meg streame igår? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:34 Del Skrevet i går, 11:34 😋😋 Liker du ketchup?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 11:54 Del Skrevet i går, 11:54 🥰 Liker du senep? Det gjør jeg. 🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 15:23 Del Skrevet i går, 15:23 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): 🥰 Liker du senep? Det gjør jeg. 🥰 Se lengre opp den er brukt opp av meg elskling min 😢😢😵💫 tilbake til leken sussebassen liker du dere vi oss 😊 oda 😝😝 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå