TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Har du noen gang hatt søvnparalyse? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Hører du at sengen roper på deg nå?? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Hører du magen din rope etter lunsj nå? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. august Rapporter Del Skrevet 14. august Ikke nå for Cassidy Tvillingene har spist lunsj for mange timer siden vi. Har du spist kveldsmat nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Skal du sove nå? Det skal jeg. Natta folks. 🥱😴💤 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august Har du vært lenge våken i dag?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august 😍ja skal du dere kjøpe snop til helga Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august ♥️♥️ Har du kjøpt Fjordlandmiddager på Oda til helgen?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august (Oda finnes ikke her jeg bor.) Liker du tørket reinhjerte? Det gjør jeg. 😋😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. august Rapporter Del Skrevet 15. august 😊😊 Cassidy Tvillingene har aldri smakt tørket reinhjerte, men vi synes at det høres godt ut.😋😋 Har du smakt tørket hjortehjerte?? Det har vi og det er kjempegodt.🦌🦌♥️♥️😋😋 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august (endret) (Sikkert godt det også.) Beføler du deg selv neden til av og til? 😜😝 Endret 16. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august 😉😉😜😜🤫🤫 Drikker du brus nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august (endret) (Gjorde det i sta.) Kommer du til og følge kostholds rådene? Det kommer ikke jeg til og gjøre, altfor glad i kjøtt. Endret 16. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august Ikke Cassidy Tvillingene heller for vi er også altfor glade i kjøtt. Hadde du spist mer fisk og sjømat hvis det hadde vært billigere i pris?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august (Er ikke så glad i sjømat generelt.) Hadde du spist oftere hvalkjøtt, hvis det var billigere? 🐳🐋🐳🐋 Det hadde jeg. Foretrekker det mer framfor sjømaten som vi kjenner til. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august (endret) For Cassidy Tvillingene er veldig glade i fisk og skalldyr. Spiser du ofte frukt, bær og grønnsaker?? Endret 16. august av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august Ikke så ofte som jeg burde Går du ofte på tur? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august Leser du ofte bøker?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august (endret) 🤔 Liker du og lese bøker? Jeg personlig er ikke så veldig glad i og lese. Liker og skrive framfor og lese. Endret 16. august av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. august Rapporter Del Skrevet 16. august 😊😊 Cassidy Tvillingene er sånn passe interesserte i både lesing og skriving vi. Leser du ofte aviser?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå