TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) 🙂 Følger du flink med og følge nyhetene? Endret 22. juni av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) ❤️ja fra mobilen hva er ditt favoritt Lego sett Endret 22. juni av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni 🤔🤔 Cassidy Tvillingene har ingen spesielle favoritt Legosett. Liker du Sweet Chili?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni 😋🥰 Er du piss spent på hva slags spill min Lord Major Terning har valgt til i dag til søndags streamen min? @Boing_80 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni ♥️♥️ Spiser du lunsj nå?? Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): 😋🥰 Er du piss spent på hva slags spill min Lord Major Terning har valgt til i dag til søndags streamen min? @Boing_80 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Venter med spenning!!! 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni TheDarkSycamore - SCM skrev (2 timer siden): 😋🥰 Er du piss spent på hva slags spill min Lord Major Terning har valgt til i dag til søndags streamen min? @Boing_80 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja er spent 😀😀👍👍😋😋🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Cassidy Tvillingene er også spente på hvilket spill som blir valgt. Spiser du potetgull nå?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Er det piss varmt der du er? Det er det her. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Cassidy Tvillingene har 14 varmegrader og lettskyet her i Bergen nå. Skal du grille pølser ved St. Hans bål i kveld?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni (endret) Har du Pride flagg hengende hjemme? Det har jeg, har fire pride falgg, regnbue flaget, transe flagget, BDSM flagget og den samiske pride flagget. Skal ordne meg den femte også. Endret 23. juni av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juni Rapporter Del Skrevet 23. juni Cassidy Tvillingene har ikke Prideflagget, men vi har flagget for bifile. Siden vi begge to er bifile. Har du drukket mye brus i dag?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni 🙄 Hater du at myggen stjeler blodet ditt? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Har du blitt stukket av veps så langt i sommer?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni (Det er veldig lenge siden jeg har blidt stukket av veps nå.) Har du overvunnet veps frykten din? Jeg har det. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Cassidy Tvillingene har egentlig aldri vært redde for veps verken Ciaran eller Ciara. Har du noen gang blitt bitt av huggorm?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni 👎nei har ikke blitt det da Spiser du dere is nåååå Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Drikker du vann nå?? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni 👎nei burn nå Liker du dere Lego sett 21311 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni 👨🦰👩🦰👍👍 Liker du Dansksalami?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå